Strefa marek

QIK

Nazwa marki QIK jest skrótem od hasła Quality of Instal-Konsorcjum i została powołana do życia w  2004 roku. Obecnie zakres towarów oferowanych pod marką QIK obejmuje kompletny system instalacyjny w oparciu o rurę wielowarstwową z wkładką aluminiową.  W ofercie QIK znajdują się towary o wysokich walorach jakościowych, których produkcję zleca IK bezpośrednio u renomowanych producentów krajowych i zagranicznych. Promocja tych  towarów skierowana jest wyłącznie do firm wykonawczych a polityka cenowa jest ustalana przez IK zapewniając niższą cenę dla Klienta końcowego i oczekiwaną marżę handlową dla firmy wykonawczej.

Promocja marki odbywa się przez hurtownie IK, mailing, Biuletyn Instal-Konsorcjum, reklamę w prasie branżowej i akcje promocyjne. Dostępna jest też osobna witryna internetowa www.qik.pl.

Dystrybucja towarów do firm wykonawczych odbywa się wyłącznie poprzez hurtownie Instal-Konsorcjum, które zawarły z IK umowę dystrybucyjną Towary te nie są dostępne w innych placówkach handlowych czy Internecie, co czyni je bardziej atrakcyjnymi dla firm wykonawczych zaopatrujących się w hurtowniach Instal-Konsorcjum.

Odwiedź stronę marki

 

GAVIA

Marka GAVIA zarezerwowana jest dziś wyłącznie dla grzejnika aluminiowego, którego specyfika sprzedaży na rynku nie pozwala osiągnąć wysokiej marży handlowej. Dzięki skali zakupów Hurtowni IK oraz ścisłej współpracy z producentem w ramach pozostałej oferty handlowej nasza Grupa jest jednym z liderów sprzedaży grzejnika aluminiowego.

Odwiedź stronę marki

 

VITECO

Viteco to marka z grupy premium – towary o najwyższych walorach jakościowych, oferujące firmie wykonawczej dużą wartość dodaną. W jej skład wchodzą towary z grupy Odnawialnych Źródeł Energii (OZE) oraz ich osprzęt, będące odpowiedzią na najnowsze trendy w dziedzinie techniki grzewczej. Wymaga to indywidualnego podejścia oraz większej wiedzy technicznej i handlowej niż w przypadku produktów QIK czy GAVIA, która, dobrze i szybko przyswojona, może stanowić potężny oręż w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

Sprzedaż tych towarów nastawiona jest głównie na oferowanie pełnych systemów i pakietów, a dystrybucja towarów VITECO odbywa się tylko i wyłącznie przez hurtownie IK do firm wykonawczych. Są przez to niedostępne dla klienta ostatecznego w innych placówkach handlowych i Internecie.

Marka VITECO silnie nawiązuje do wartości takich jak: bezpieczeństwo, komfort, oszczędność – dla użytkownika oraz wiedza, rozwój, umiejętności – dla hurtowni i partnerów GIK.

Działania promocyjne marki VITECO obejmują reklamę w czasopismach branżowych, mailing, artykuły w Biuletynie Instal-Konsorcjum, stronę internetową www.viteco.pl oraz Program VITECO.

Odwiedź stronę marki

 

CONCEPT

Marka Concept w 2012 r. obchodziła jubileusz 40-lecia. Jest to marka rozpoznawalna szczególnie na rynkach: niemieckim, austriackim, francuskim i czeskim, a jej produkty cieszą się dużym uznaniem w oczach instalatorów, dla których towary te są dedykowane. Dzięki systematycznej pracy wszystkich Udziałowców EDT, którzy zobowiązali się do oferty Concept wprowadzać wyłącznie towary uznanych europejskich producentów, cechujące się wysoką jakością i przeznaczone wyłącznie do fachowej dystrybucji, marka Concept stanowi bardzo ważny czynnik sukcesu w budowaniu przewagi konkurencyjnej hurtowni należących do EDT.

Od 2012 r. Instal-Konsorcjum jest udziałowcem EDT GmbH, dzięki czemu może korzystać z owoców tej pracy i również przyczyniać się do wzmocnienia i rozwoju europejskiej marki również na rynku polskim. Należy zaznaczyć, że dziś dzięki uczestnictwu w największej w Europie organizacji handlu hurtowego w naszym sektorze mamy otwartą drogę do setek zakładów produkcyjnych w całej Europie, którzy dla naszych partnerów z EDT produkują towary pod marką Concept. Dzięki skali wspólnych zakupów oraz siły naszej organizacji możemy zaoferować przede wszystkim towary dobrej relacji ceny do jakości, a co najważniejsze są to producenci, z którymi nasi partnerzy współpracują wiele lat, co ma olbrzymią wartość dla uniknięcia ryzyka współpracy z nieuczciwym dostawcą.

W 2014 r. rozpoczęło się stopniowe odświeżanie wizerunku marki Concept, która zyskała nowy logotyp oraz system identyfikacji wizualnej. Zmiana odbywa się etapami, a pierwsze materiały wizerunkowe w nowym wydaniu pojawiły się na polskim rynku w 2015 r.

Odwiedź stronę marki