Produkty

HERZ - Aktualizacja systemu informatycznego - NEWS

Dodano 09.01.2024

Firma HERZ pragnie poinformować swoich klientów o planowanej przerwie w realizacji zamówień na produkty związanej z aktualizacją systemu informatycznego. W dniu 12 stycznia (piątek) zamówienia na produkty będą przyjmowane jedynie do godziny 10:00. W związku z modernizacją systemu rejestracja zamówień oraz wystawianie faktur będzie czasowo niedostępne.

Przerwa w działaniu systemu informatycznego jest planowana, aby wprowadzić ulepszenia i dostosować się do najnowszych standardów. HERZ dąży do zapewnienia klientom najlepszych możliwych usług, dlatego prace modernizacyjne są niezbędne.

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, jakie mogą wyniknąć w związku z tą przerwą. Firma HERZ jest świadoma, jak istotne jest sprawnie działające zamówienie i dostarczanie produktów, dlatego dołoży wszelkich starań, aby ewentualne niedogodności były jak najmniejsze.

Po zakończeniu prac modernizacyjnych, system zamówień zostanie wznowiony i ponownie dostępny dla klientów od poniedziałku 15 stycznia. Firma HERZ dziękuje za wyrozumiałość i cierpliwość klientów oraz zapewnia, że wszelkie zamówienia złożone przed przerwą zostaną obsłużone zgodnie z ustalonymi terminami dostaw.

 

Autor: Zespół Instal-Konsorcjum


Zapraszamy do obejrzenia webinarium:

"Nowe rozwiązania finansowe w programie Czyste Powietrze NFOŚiGW"

 

Chcesz uzyskać więcej informacji – zapraszamy do kontaktu z ogólnopolską siecią naszych hurtowni, adresy dostępne są pod linkiem: https://ik.pl/hurtownie.