WOLF - Gwarancja i rękojmia, czyli za co odpowiada Instalator - WYDARZENIE
Dodano 19.01.2024
Serdecznie zapraszamy na inauguracyjny odcinek serii webinarów poświęconych istotnym aspektom związanym z prowadzeniem działalności instalacyjnej. Tematyka obejmie kwestie takie jak gwarancje, umowy i ubezpieczenia. Naszym wyjątkowym gościem będzie radca prawny, który z pasją przybliży i klarownie wyjaśni wszystkie istotne zagadnienia związane z tematem. Dołącz do nas, aby zdobyć cenne informacje i pogłębić swoją wiedzę w obszarze prawnym dotyczącym działalności instalacyjnej.
Agenda Transmisji
1. Umowa, towar, klient, sprzedawca
Zrozumienie podstawowych terminów prawnych – jak je właściwie interpretować i jak mają one odzwierciedlenie w praktyce?
2. Rękojmia – aspekty prawne
Rozwinięcie wiedzy na temat kluczowych aspektów związanych z rękojmią konsumencką i rękojmią za wady, oraz ich wpływu na prowadzenie działalności instalacyjnej.
3. Reklamacja – terminy i forma odpowiedzialności
Pozyskanie informacji na temat zakresu odpowiedzialności instalatora w przypadku wystąpienia reklamacji ze strony klienta.
4. Odpowiedzialność sprzedawcy, gwarancja
Przez jaki okres czasu instalator jest odpowiedzialny za sprzedany produkt lub wykonaną instalację?
Zapisz się na webinar: