30 lat firmy THI.eco — artykuł opublikowany w Biuletynie IK Edycja Wiosna 2021

THI.eco Sp. z o.o., choć pod tą nazwą działa od niedawna, na rynku instalacji grzewczych, kanalizacyjnych i sanitarnych istnieje od 1991 roku. Przed zmianą nazwy firma znana była pod nazwą TOMEK, która została zamieniona z okazji jubileuszu 30-lecia przedsiębiorstwa, mówi Tomasz Tomkowiak | www.THI.eco 

Z artykułu dowiesz się: 

  1. Jakich zmian można spodziewać się w spółce THI.eco z okazji jubileuszu 30-lecia? 
  2. Jaki kierunek rozwoju obrała Hurtownia THI.eco? 
  3. Na jakich działaniach zależy firmie THI.eco? 

 

Jakich zmian można spodziewać się w spółce THI.eco z okazji jubileuszu 30-lecia? 

30-lat działalności — tym może pochwalić się firma THI.eco Sp. z o.o., która w 2021 roku obchodziła właśnie taki jubileusz. Wydarzenie to była niezwykle ważne dla podmiotu, co niejednokrotnie podkreślała kadra zarządzająca. Jak sami mówią - 30 lat do długi okres czasu, który zmobilizował pracowników do nowego spojrzenia w przyszłość.  

Nowa strategia, która została stworzona z tej okazji obejmuje przede wszystkim zmiany w dystrybucji, która obecnie będzie oparta o omnichannel oraz marketplace. 

Dotychczasowa nazwa, choć piękna i z tradycjami, niestety nie wpisuje się w elektroniczną przyszłość przedsiębiorstwa. TOMEK Hurtownie Instalacyjne Sp. z o.o. nie tylko była długą nazwą, ale także nie wiązała się w żaden sposób z obliczem biznesowym. Nie da się ukryć, że TOMEK to imię, przez co wpisując naszą nazwę w wyszukiwarkę Klientom ukazywały się strony związane z różnymi ludźmi, a także strony www naszych konkurentów, którzy w nazwie mieli hasło hurtownie instalacyjne. Dlatego też wspólnicy, pomimo tego, że byli bardzo przywiązani do pierwotnej nazwy przedsiębiorstwa, postanowili z okazji jubileuszu zmienić ją na nową. 

Nowa nazwa, jaka została nadana Hurtowni historycznie nawiązuje do pierwotnej, a jednocześnie jest jej skrótem. Nie da się ukryć, że zmiana jest korzystna, ponieważ ma także ogromne znaczenie w Internecie. Dlatego też już rok, bo od stycznia 2021 roku przedsiębiorstwo nosi nazwę THI.eco Sp. z o.o. 

 

Jaki kierunek rozwoju obrała Hurtownia THI.eco? 

Kluczowym kierunkiem, z którego firma nie ma zamiaru rezygnować, jest rzetelna obsługa szeroko pojętego fach handlu z rynku instalacyjnego, a także klasycznego instalatora. Nie ulega wątpliwości, że ten ostatni zmieniał się i nadal będzie się zmieniał — starsze pokolenie powoli odchodzi, aby cieszyć się zasłużoną emeryturą. Nowe nabytki albo idą z nurtem nowoczesności, albo wybierają tradycjonalizm. Jako firma posiadająca wieloletnie doświadczenie THI.eco zdaje sobie sprawę, że ci drudzy będą musieli dostosować się nowoczesnych rozwiązań, aby nie zniknąć w ciągle zmieniającym się elektro-świecie. Co więcej, ma także świadomość, że codzienną walkę o Klienta i zamówienia wygra ten, który szybko i w prosty sposób nie tylko znajdzie odpowiednie informacje, ale także złoży poprawne zamówienie, które pozwoli mu terminowo wykonać zlecenie. Dlatego też THI.eco ma świadomość, że w całym tym łańcuchu pełni ważną funkcję. Aktywność Hurtowni nie sprowadza się jedynie do działań logistycznych, ale także do stworzenie określonych narzędzi IT, które połączą w jedną całość B2B z B2C. 

Skoro mowa o zmianie nazwy przedsiębiorstwa, nie można zapomnieć także o tym, że zmienione zostało również logo, które wyróżnia się czterema piktogramami przedstawiającymi 4 żywioły: 

  • wodę — odpowiedzialną za wszystkie instalacje; 
  • ogień, który potrzebny jest do ogrzewania; 
  • ziemię, którą powiązano z ekologicznymi działaniami na jej rzecz; 
  • wiatr (oraz także słońce), które mają być synonimem odnawialnych źródeł energii. 

 

Na jakich działaniach zależy firmie THI.eco? 

Firma THI.eco stawia na ekologiczne rozwiązania, w skład których z pewnością wchodzą pompy ciepła oraz ogniwa fotowoltaiczne, a także wszelkie rozwiązania, jakie pozwalają globalnie oszczędzać energię. 

Kadra zarządzająca THI.eco podkreśla, że bycie ekologiczną firmą jest nie tylko trendy, ale przede wszystkim pokazuje, że przedsiębiorstwo jest odpowiedzialne i nowoczesne. Chęć rozwoju i parcie do przodu najlepiej odzwierciedla nowe logo Hurtowni, który łączy w sobie 4 żywioły. 

THI.eco swój sukces i jubileusz chce świętować ze swoimi Klientami. Dlatego też właśnie dla nich, przedsiębiorstwo stworzyło 52 tygodnie różnych akcji promocyjnych, w które z chęcią włączyli się kluczowi dostawcy. Poszczególne akcje zostały oparte o program Partner Instal-Konsorcjum, co sprawia, że odbiorcy współpracujący z THI.eco mogą odebrać nawet trzykrotność punktów PIK w stosunku do ich standardowej ilości. Co więcej, w Hurtowni można także znaleźć wiele nowych produktów. Klienci mogą także skorzystać ze specjalnie stworzonych, jubileuszowych serwisów, które znajdą pod adresami www.THI.eco i www.30lat.pl

Wszystkie akcje organizowane z okazji jubileuszu 30-lecia spina autorski program dedykowany instalatorom, który można znaleźć pod nazwą MAM DLA CIEBIE AUTO! 

 

Tekst napisany na podstawie artykułu opublikowanego w Biuletynie IK WIOSNA 2021 autorstwa Tomasza Tomkowiaka 

 

Autor: Aneta Wojtczak