30 lat firmy THI.eco — artykuł opublikowany w Biuletynie IK Edycja Wiosna 2021
Dodano 04.05.2021
THI.eco Sp. z o.o., choć pod tą nazwą działa od niedawna, na rynku instalacji grzewczych, kanalizacyjnych i sanitarnych istnieje od 1991 roku. Przed zmianą nazwy firma znana była pod nazwą TOMEK, która została zamieniona z okazji jubileuszu 30-lecia przedsiębiorstwa, mówi Tomasz Tomkowiak | www.THI.eco
Z artykułu dowiesz się:
- Jakich zmian można spodziewać się w spółce THI.eco z okazji jubileuszu 30-lecia?
- Jaki kierunek rozwoju obrała Hurtownia THI.eco?
- Na jakich działaniach zależy firmie THI.eco?
Jakich zmian można spodziewać się w spółce THI.eco z okazji jubileuszu 30-lecia?
30-lat działalności — tym może pochwalić się firma THI.eco Sp. z o.o., która w 2021 roku obchodziła właśnie taki jubileusz. Wydarzenie to była niezwykle ważne dla podmiotu, co niejednokrotnie podkreślała kadra zarządzająca. Jak sami mówią - 30 lat do długi okres czasu, który zmobilizował pracowników do nowego spojrzenia w przyszłość.
Nowa strategia, która została stworzona z tej okazji obejmuje przede wszystkim zmiany w dystrybucji, która obecnie będzie oparta o omnichannel oraz marketplace.
Dotychczasowa nazwa, choć piękna i z tradycjami, niestety nie wpisuje się w elektroniczną przyszłość przedsiębiorstwa. TOMEK Hurtownie Instalacyjne Sp. z o.o. nie tylko była długą nazwą, ale także nie wiązała się w żaden sposób z obliczem biznesowym. Nie da się ukryć, że TOMEK to imię, przez co wpisując naszą nazwę w wyszukiwarkę Klientom ukazywały się strony związane z różnymi ludźmi, a także strony www naszych konkurentów, którzy w nazwie mieli hasło hurtownie instalacyjne. Dlatego też wspólnicy, pomimo tego, że byli bardzo przywiązani do pierwotnej nazwy przedsiębiorstwa, postanowili z okazji jubileuszu zmienić ją na nową.
Nowa nazwa, jaka została nadana Hurtowni historycznie nawiązuje do pierwotnej, a jednocześnie jest jej skrótem. Nie da się ukryć, że zmiana jest korzystna, ponieważ ma także ogromne znaczenie w Internecie. Dlatego też już rok, bo od stycznia 2021 roku przedsiębiorstwo nosi nazwę THI.eco Sp. z o.o.
Jaki kierunek rozwoju obrała Hurtownia THI.eco?
Kluczowym kierunkiem, z którego firma nie ma zamiaru rezygnować, jest rzetelna obsługa szeroko pojętego fach handlu z rynku instalacyjnego, a także klasycznego instalatora. Nie ulega wątpliwości, że ten ostatni zmieniał się i nadal będzie się zmieniał — starsze pokolenie powoli odchodzi, aby cieszyć się zasłużoną emeryturą. Nowe nabytki albo idą z nurtem nowoczesności, albo wybierają tradycjonalizm. Jako firma posiadająca wieloletnie doświadczenie THI.eco zdaje sobie sprawę, że ci drudzy będą musieli dostosować się nowoczesnych rozwiązań, aby nie zniknąć w ciągle zmieniającym się elektro-świecie. Co więcej, ma także świadomość, że codzienną walkę o Klienta i zamówienia wygra ten, który szybko i w prosty sposób nie tylko znajdzie odpowiednie informacje, ale także złoży poprawne zamówienie, które pozwoli mu terminowo wykonać zlecenie. Dlatego też THI.eco ma świadomość, że w całym tym łańcuchu pełni ważną funkcję. Aktywność Hurtowni nie sprowadza się jedynie do działań logistycznych, ale także do stworzenie określonych narzędzi IT, które połączą w jedną całość B2B z B2C.
Skoro mowa o zmianie nazwy przedsiębiorstwa, nie można zapomnieć także o tym, że zmienione zostało również logo, które wyróżnia się czterema piktogramami przedstawiającymi 4 żywioły:
- wodę — odpowiedzialną za wszystkie instalacje;
- ogień, który potrzebny jest do ogrzewania;
- ziemię, którą powiązano z ekologicznymi działaniami na jej rzecz;
- wiatr (oraz także słońce), które mają być synonimem odnawialnych źródeł energii.
Na jakich działaniach zależy firmie THI.eco?
Firma THI.eco stawia na ekologiczne rozwiązania, w skład których z pewnością wchodzą pompy ciepła oraz ogniwa fotowoltaiczne, a także wszelkie rozwiązania, jakie pozwalają globalnie oszczędzać energię.
Kadra zarządzająca THI.eco podkreśla, że bycie ekologiczną firmą jest nie tylko trendy, ale przede wszystkim pokazuje, że przedsiębiorstwo jest odpowiedzialne i nowoczesne. Chęć rozwoju i parcie do przodu najlepiej odzwierciedla nowe logo Hurtowni, który łączy w sobie 4 żywioły.
THI.eco swój sukces i jubileusz chce świętować ze swoimi Klientami. Dlatego też właśnie dla nich, przedsiębiorstwo stworzyło 52 tygodnie różnych akcji promocyjnych, w które z chęcią włączyli się kluczowi dostawcy. Poszczególne akcje zostały oparte o program Partner Instal-Konsorcjum, co sprawia, że odbiorcy współpracujący z THI.eco mogą odebrać nawet trzykrotność punktów PIK w stosunku do ich standardowej ilości. Co więcej, w Hurtowni można także znaleźć wiele nowych produktów. Klienci mogą także skorzystać ze specjalnie stworzonych, jubileuszowych serwisów, które znajdą pod adresami www.THI.eco i www.30lat.pl.
Wszystkie akcje organizowane z okazji jubileuszu 30-lecia spina autorski program dedykowany instalatorom, który można znaleźć pod nazwą MAM DLA CIEBIE AUTO!
Tekst napisany na podstawie artykułu opublikowanego w Biuletynie IK WIOSNA 2021 autorstwa Tomasza Tomkowiaka
Autor: Aneta Wojtczak