Produkty

Patrzymy w przyszłość – czyli Saunier Duval z nowym logotypem — artykuł opublikowany w Biuletynie IK Edycja JESIEŃ 2022 (nr 116)

Dodano 21.11.2022

Firma Saunier Duval powstała w 1907 roku we Francji. Obecnie jest częścią Vaillant Group, który jest liderem na europejskim rynku grzewczym. Sauier Duval to marka, która wyróżnia się wśród innych 115-letnią tradycją. W Polsce działa od 1995 roku. Oferta firmy obejmuje przede wszystkim pompy ciepła, kotły kondensacyjne, gazowe podgrzewacze ciepłej wody oraz urządzenia klimatyzacyjne. Produkty marki kojarzone są przede wszystkim z logo ptaka. Warto tutaj wspomnieć, że w ostatnim czasie przeszło ono wizualną metamorfozę, której celem było zobrazowanie nieustannego rozwoju firmy.

Anna Augustyniak | www.saunierduval.pl | www.saunierduval.ik.pl


Z artykułu dowiesz się:

  1. Jakie zmiany zaszły w logotypie firmy Saunier Duval?
  2. Jak zmianę logotypu podsumował Andrzej Chmura, menadżer produktów Vaillant Group?

Jakie zmiany zaszły w logotypie firmy Saunier Duval?


Każdy instalator, serwisant oraz osoby związane z branżą grzewczą od lat kojarzą symbol ptaka z marką Saunier Duval. Wspomniany symbol ma przypominać idei, która przyświeca założycielom firmy — Charles’owi Saunierowi i Maurice’owi Duvalowi. Mowa tutaj o dbałości o ciepło rodzinnego domu, która przypominała troskę patków, jaką otaczają one swoje gniazda.
Decydując się na zmianę logotypu, trzeba podkreślić, że najbardziej widać ją w symbolu ptaka, który przeszedł największą metamorfozę. Wizerunek ptaka został unowocześniony i uproszczony. Zmniejszono mu liczbę piór, a dziób skierowano w prawą stronę. Na uwagę zasługuje także zmiana jego postawu, która ma przypominać tę, jaką ptaki przybierają w czasie lądowania. Jest to symbol kierowania się marki ku przyszłości, czyli ukazanie tego, że dąży ona do bycia nowoczesną.

tata z dzieckiem sterują ogrzewaniem z poziomu panelu na ścianie
Jak zmianę logotypu podsumował Andrzej Chmura, menadżer produktów Vaillant Group?


Jako marka specjalizująca się w tworzeniu urządzeń grzewczych, pragniemy ciągle się rozwijać i dawać naszym klientom tylko najlepsze rozwiązania. Stawiamy na nowoczesne, oryginalne i przede wszystkim funkcjonalne urządzenia, które wyróżniają się wysoką jakością, a także skutecznie łączą nowoczesne rozwiązania z potrzebami naszych klientów. W taki sposób działamy od początku istnienia marki Saunier Duval. Regularne testy oraz wdrażania nowych rozwiązań w technice kotłowej pozwoliły nam na wprowadzenie nowych wynalazków w osprzęcie, a także na rozwój nowoczesnych technologii, które dotyczą pomp ciepła i klimatyzacji. Bardzo ważne są dla nas doskonałe relacje i współpraca z partnerami, a także udoskonalania dostępnych pakietów szkoleń. Zmiana w logotypie marki jest kolejnym krokiem, który pozwoli zobrazować, w jaki sposób wspólnie patrzymy w przyszłość nowych rozwiązań grzewczych, jakie będą stosowane w budownictwie – podsumowuje wprowadzoną zmianę logo Andrzej Chmura, menadżer produktów Vaillant Group.

Artykuł przygotowany na podstawie tekstu autorstwa Anny Augustyniak | www.saunierduval.pl | www.saunierduval.ik.pl

Autor: Aneta Wojtczak

Przeczytaj także:

 

Zapraszamy także na tematyczne e-szkolenie IK

 

Sprawdź bogatą ofertę marki Saunier Duval na ik.pl!

 

Instal-Konsorcjum — Twój sprawdzony Partner!