Patrzymy w przyszłość – czyli Saunier Duval z nowym logotypem — artykuł opublikowany w Biuletynie IK Edycja JESIEŃ 2022 (nr 116)
Dodano 21.11.2022
Firma Saunier Duval powstała w 1907 roku we Francji. Obecnie jest częścią Vaillant Group, który jest liderem na europejskim rynku grzewczym. Sauier Duval to marka, która wyróżnia się wśród innych 115-letnią tradycją. W Polsce działa od 1995 roku. Oferta firmy obejmuje przede wszystkim pompy ciepła, kotły kondensacyjne, gazowe podgrzewacze ciepłej wody oraz urządzenia klimatyzacyjne. Produkty marki kojarzone są przede wszystkim z logo ptaka. Warto tutaj wspomnieć, że w ostatnim czasie przeszło ono wizualną metamorfozę, której celem było zobrazowanie nieustannego rozwoju firmy.
Anna Augustyniak | www.saunierduval.pl | www.saunierduval.ik.pl
Z artykułu dowiesz się:
- Jakie zmiany zaszły w logotypie firmy Saunier Duval?
- Jak zmianę logotypu podsumował Andrzej Chmura, menadżer produktów Vaillant Group?
Jakie zmiany zaszły w logotypie firmy Saunier Duval?
Każdy instalator, serwisant oraz osoby związane z branżą grzewczą od lat kojarzą symbol ptaka z marką Saunier Duval. Wspomniany symbol ma przypominać idei, która przyświeca założycielom firmy — Charles’owi Saunierowi i Maurice’owi Duvalowi. Mowa tutaj o dbałości o ciepło rodzinnego domu, która przypominała troskę patków, jaką otaczają one swoje gniazda.
Decydując się na zmianę logotypu, trzeba podkreślić, że najbardziej widać ją w symbolu ptaka, który przeszedł największą metamorfozę. Wizerunek ptaka został unowocześniony i uproszczony. Zmniejszono mu liczbę piór, a dziób skierowano w prawą stronę. Na uwagę zasługuje także zmiana jego postawu, która ma przypominać tę, jaką ptaki przybierają w czasie lądowania. Jest to symbol kierowania się marki ku przyszłości, czyli ukazanie tego, że dąży ona do bycia nowoczesną.
Jak zmianę logotypu podsumował Andrzej Chmura, menadżer produktów Vaillant Group?
Jako marka specjalizująca się w tworzeniu urządzeń grzewczych, pragniemy ciągle się rozwijać i dawać naszym klientom tylko najlepsze rozwiązania. Stawiamy na nowoczesne, oryginalne i przede wszystkim funkcjonalne urządzenia, które wyróżniają się wysoką jakością, a także skutecznie łączą nowoczesne rozwiązania z potrzebami naszych klientów. W taki sposób działamy od początku istnienia marki Saunier Duval. Regularne testy oraz wdrażania nowych rozwiązań w technice kotłowej pozwoliły nam na wprowadzenie nowych wynalazków w osprzęcie, a także na rozwój nowoczesnych technologii, które dotyczą pomp ciepła i klimatyzacji. Bardzo ważne są dla nas doskonałe relacje i współpraca z partnerami, a także udoskonalania dostępnych pakietów szkoleń. Zmiana w logotypie marki jest kolejnym krokiem, który pozwoli zobrazować, w jaki sposób wspólnie patrzymy w przyszłość nowych rozwiązań grzewczych, jakie będą stosowane w budownictwie – podsumowuje wprowadzoną zmianę logo Andrzej Chmura, menadżer produktów Vaillant Group.
Artykuł przygotowany na podstawie tekstu autorstwa Anny Augustyniak | www.saunierduval.pl | www.saunierduval.ik.pl
Autor: Aneta Wojtczak
Przeczytaj także:
Zapraszamy także na tematyczne e-szkolenie IK
Sprawdź bogatą ofertę marki Saunier Duval na ik.pl!