Zgłoś błąd

Jeżeli zauważyłeś jakiś błąd na stronie,
nieprawidłowe dane, nieodpowiednie zdjęcie, itp.
- prześlij nam informację.

Strefa marki CONCEPT

 

 

 

 


O marce CONCEPT

 

CONCEPT to marka własna produktów grzewczych i sanitarnych należąca do EDT. Na rynku istnieje od ponad 45 lat zapewniają wykwalifikowanym Instalatorom najwyższej jakości produkty sanitarne i grzewcze, które zostały zaprojektowane i wykonane z myślą o nich.

 

Jaki asortyment oferuje marka CONCEPT?

Oferta produktowa jest niezwykle bogata. Instalatorzy mogą wybierać spośród produktów koncepcyjnych, w skład których wchodzi nie tylko armatura sanitarna, ale także:

  • wyroby ceramiczne i akrylowe,

  • elementy instalacyjne i grzewcze,

  • meble

  • akcesoria.

Jak zatem widać, Klienci otrzymują wszystko, czego potrzebują do stworzenia skutecznej i bezpiecznej instalacji. Istotne jest to, że każdy proponowany produkt posiada wysoką jakość, a jego stworzenie powierzono certyfikowanym europejskim producentom, co jeszcze bardziej podkreśla jego wartość.

Marka rozpoznawalna i doceniona na rynku europejskim

CONCEPT jest marką, którą szczególnie docenia się na rynku niemieckim, francuskim, czeskim, czy austriackim. Oferowane pod jej znakiem produkty zostały docenione przez instalatorów, dla których dedykowano ofertę.

Systematyczna praca wszystkich udziałowców EDT, w tym również Instal-Konsorcjum sprawiła, że marka CONCEPT wprowadza na rynek jedynie sprawdzony asortyment najwyższej jakości, który przeznaczony jest do profesjonalnej dystrybucji. Warto mieć na uwadze, że CONCEPT jest jednym z kluczowych elementów budowania przewagi konkurencyjnej wszystkich udziałowców i hurtowni należących do grupy EDT.

Instal-Konsorcjum przyczynia się do wzmocnienia marki CONCEPT

Rok 2012 to czas, w którym Instal-Konsorcjum stało się udziałowcem EDT. Dzięki temu możemy nie tylko korzystać z owoców pracy całej grupy, ale przede wszystkim skutecznie przyczyniać się do jej rozwoju i wzmocnienia pozycji na polskim rynku.

Dzięki naszej współpracy z największą w Europie siecią handlu hurtowego Instal-Konsorcjum ma dostęp do wielu zakładów produkcyjnych, które pod marką CONCEPT produkują dla partnerów EDT asortyment najwyższej jakości. Dzięki ciężkiej pracy całej grupy oraz wspólnym zakupom, udziałowcy pod marką CONCEPT mogą zaoferować instalatorom towary o doskonałej relacji ceny do jakości.

Istotne tutaj jest także to, że współpracujemy z producentami, którzy od wielu lat są naszymi partnerami biznesowymi, dzięki czemu możemy śmiało powiedzieć, że są to uczciwi dostawcy.

 

Strategia rozwoju marki CONCEPT przez Instal-Konsorcjum w trzech kierunkach

Chcąc jak najlepiej rozwijać markę CONCEPT, Instal-Konsorcjum zdecydowało się na trzy główne kierunki:

  1. Concept by przemysł — oferta obejmuje towary, które IK pozyskuje dla Instalatorów bezpośrednio od producentów, którzy odpowiadają za jakość i terminowość dostaw. Po stronie Instal-Konsorcjum pozostaje ustalenie polityki cenowej oraz działania marketingowe. Przekazywane Instalatorom towary znajdują się z naszym Centrum Logistycznym. Są to najczęściej wspólne projekty wszystkich udziałowców EDT.

  2. Concept by EDT — jest to głównie asortyment produkowany dla EDT. Mowa tutaj o bateriach, natryskach, czy ceramice sanitarnej. Wzór każdego towaru został zastrzeżony przez grupę EDT, który jest dysponentem marki i który występuje w imieniu wszystkich swoich udziałowców. Przykładem takiego produktu może być luksusowa seria baterii CONCEPT 100 i 200, którą specjalnie dla grupy zaprojektowało znane studio zajmujące się projektami przemysłowymi w Europie — Artefakt. Do współpracy przy tym projekcie zaproszono także światowego lidera armatury sanitarnej — firmę Ideal Standard.

  3. Concept by liderzy rynkowi — mowa tutaj o towarach, które występują w innym opakowaniu i mają także zmienioną nazwę i kod towarowy. Dostarczane są przez najlepszych i uznanych na rynku producentów, którzy są liderami na rynkach instalacyjnych. Mowa tutaj o towarach, które najczęściej występują w ofercie standardowej, jednak można także spotkać wzory, których nie ma na rynku polskim, a występują na rynkach europejskich, na których swoją działalność prowadzą udziałowcy EDT. Przykładem takiego rozwiązania może być wspólny projekt firmy Ptacek (lidera na rynku słowackim i czeskim) oraz Instal-Konsorcjum, w którym wprowadzono na rynek termostatykę Comap. Głowica termostatyczna Concept by Comap jest wzorem zastrzeżonym na wyłączność na rynku polskim, czeskim i słowackim, przez co nie może znaleźć się w ofercie innych dystrybutorów. Ten sam towar pod zmienioną nazwą, opakowaniem i kodem jest stelaż Cocept by Geberit pochodzący z linii Duofix.

Gdzie można przeczytać o marce CONCEPT?

Chcą Państwo dowiedzieć się więcej na temat marki? Zachęcamy do poszukiwania informacji w czasopismach branżowych. Ciekawostki umieszczamy także w Biuletynie Instal-Konsorcjum, a także na wortalu ik.pl. Informacje można także znaleźć na naszym profilu na Facebooku (@GRUPAikpl) lub na stronie internetowej www.concept.ik.pl.

 

 

 

 

 

CONCEPT - Oferta Specjalna w IK

 

 

 

 

 

 

 

 

Kategorie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jesteśmy częścią EDT

 

Od 2012 roku staliśmy się częścią największej w Europie organizacji reprezentującej niezależne firmy hurtowe. Jej podstawową działalnością jest handel hurtowy w zakresie produktów sanitarnych, instalacyjnych i grzewczych. Dzięki temu, wraz z innymi hurtownikami, możemy ustalać wspólne cele i konsekwentnie je realizować. 

EDT od 40 lat tworzy również międzynarodową markę CONCEPT, która obejmuje produkty sanitarne oraz grzewcze, przeznaczone dla wyspecjalizowanych instalatorów. Marka CONCEPT może pochwalić się swoim bogatym asortymentem, poczynając od urządzeń sanitarnych, po artykuły grzewcze i instalacyjne, na meblach i akcesoriach kończąc. Dzięki temu, że produkty te są wytwarzane przez certyfikowanych europejskich producentów, gwarantują jakość pierwszej klasy. 

Tylko i wyłącznie dla EDT powstała kolekcja sanitarna stworzona przez wiodącego, światowego producenta Villeroy & Boch. Świetnie wpisuje się w gusta klientów ceniących sobie ponadczasowe rozwiązania i atrakcyjny design. Cechuje ją wysoka jakość i funkcjonalność, gdyż tworzona jest na bazie światowych standardów jakości. Asortyment składający się z 20 różnych modeli, sygnowany jest marką Villeroy & Boch. Ceramika marki została uzupełniona o meble posiadające różne zastosowania. 

To wszystko sprawia, że IK posiada przewagę konkurencyjną, dzięki dostępowi do międzynarodowych, wiodących marek instalacyjnych, grzewczych oraz sanitarnych.


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gdzie kupić
 
 
 

Produkty marki CONCEPT możesz zakupić w jednej z naszych hurtowni klikając w poniższy przycisk.

Gdzie kupić

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Do pobrania

 

Listę wszystkich materiałów do pobrania znajdziesz na stronie CONCEPT klikając w poniższy przycisk lub wybrać z listy poniżej.

Do pobrania
Cenniki:
Foldery:
Ulotki:
Karty katalogowe: