Produkty

Koło przechodzi do Geberit – dlaczego?

Dodano 20.04.2023

Firma Geberit od około 8 lat posługuje się dwoma, mocnymi markami – flagową Geberit i bardzo mocną w segmencie produktów ceramicznych marką Koło. Dziś firma Geberit postanawia skonsolidować obie marki, aby pozostawić markę Geberit jako dominującą. Dlatego też większa część produktów Koło, zostanie przejęta przez flagową markę. Takie działanie wygeneruje niebagatelne korzyści nie tylko dla firmy Geberit, ale również dla konsumentów.

Dlaczego dojdzie do konsolidacji marki Geberit i Koło?

 

Firma Geberit postawiła na takie rozwiązanie, ponieważ jest to związane z:

·      Łatwością dotarcia do informacji o produktach oferowanych przez Geberit przez wszelkich klientów i partnerów firmy. Dużo łatwiej będzie przekazywać informacje na temat asortymentu pod jedną marką. O wiele prościej będzie można również zlokalizować ważne dla konsumenta informacje o danym produkcie.

·      Uproszczeniem oferty – Geberit jako wytwórca skuteczniej zajmie się zaplanowaniem procesu produkcji, zapewnieniem jak najszybciej produktów na magazynie, a  dystrybutor, jak najszybszej skorzysta z tej oferty na rzecz swoich klientów. Wszystko to przełoży się na szybkość obsługi. Wiąże się to z większą szybkością dostarczenia produktów od zaplanowania produkcji aż do dostarczenia produktu do danego klienta.

·      Budowaniem wiedzy na temat produktów – poprzez przeszkolenie Partnerów Geberit, jak i Partnerów szkolących swoich klientów.

·      Skuteczniejsze tworzenie wartości dodanej – poprzez sprzedaż krzyżową, co jest domeną marki Geberit. W głównej mierze chodzi o kompleksową sprzedaż produktów – tzw. crosseling, a więc dostarczenie do klienta, jak największej ilości komponentów sygnowanych jedną marką, posiadającą te same standardy i posługującą się, tymi samymi materiałami technicznymi. Wszystko to ma za zadanie przyspieszyć proces zakupowy i instalacyjny. Do tego należy zaliczyć również upselling, czyli wartości dodane. A więc udoskonalone funkcje sprzętowe i wyższe parametry techniczne. Dzięki temu firma Geberit będzie mogła skuteczniej docierać do swoich odbiorców.

·      Innowacjami – firma zarządzając jedną marką Geberit, uzyska więcej czasu na wprowadzanie innowacji produktowych. Dzięki temu oferta marki Geberit stanie się po prostu doskonalsza.

 

Dziś firma Geberit skupia się na jednej marce, tworząc pełne spektrum produktowe, gromadząc lwią część marki Koło i pełną ofertę marki Geberit w jedno. Klienci firmy skorzystają z tych działań, mogąc kupować innowacyjne i przystępne cenowo produkty do swojej łazienki.

 

Firma Geberit od lat oferuje serie łazienkowe, dopasowując je do osobistych preferencji swoich klientów, stawiając na ponadczasowe, ale i nowoczesne formy. Wszystko po to, aby ułatwić obsługę łazienki podwyższając poziom komfortu.

 

Dzięki konwerterowi produktów Geberit, możesz sprawdzić, jak zmieniły się numery produktów.

 

Przeczytaj także: 

 

 

 

 

Zapraszamy także na tematyczne e-szkolenie IK