AFRISO - Nowa odsłona marki wprowadza świeży powiew - NEWS
Dodano 21.12.2023
Firma AFRISO, obecna na polskim rynku od 27 lat, prezentuje swoją nową odsłonę marki, wprowadzając świeży powiew do branży instalacyjnej. Zmiana systemu identyfikacji wizualnej to krok w stronę dynamicznego modelu, w którym firma działa i współpracuje z branżą instalacyjną.
Nowoczesność i Tradycja
Hasło przewodnie kampanii promocyjnej, "Zawsze Koło Was" odzwierciedla nie tylko nowoczesny charakter marki AFRISO, ale także jej silne zakorzenienie w tradycji. Firma, znana z dostarczania wysokiej jakości rozwiązań pomiarowych, nadzorczych i regulacyjnych dla instalacji grzewczych, podkreśla swoją bliskość i dostępność dla klientów.
27 Lat na Polskim Rynku
Zmiany w systemie identyfikacji wizualnej to nie tylko odświeżenie wyglądu, ale również ukazanie dojrzałości i stabilności marki na przestrzeni lat. Elementy takie jak sygnet, kolorystyka i czcionka uległy delikatnej modyfikacji, a obecna zmiana jest pierwszą od kilkunastu lat.
Wizerunek się zmienia, jakość zostaje
AFRISO konsekwentnie realizuje strategię utrzymania pozycji lidera w dostarczaniu wysokogatunkowych rozwiązań dla instalacji grzewczych. Odświeżony wizerunek marki obejmuje subtelne zmiany w logotypie, skupiające się na uproszczeniu sygnetu i lekkiej modyfikacji kolorystyki.
Bliskość i Nowoczesność
Komunikat marki koncentruje się na bliskości, dostępności i nowoczesnym doradztwie. Hasło "Zawsze Koło Was" ma podkreślać zaangażowanie firmy w codzienną współpracę z klientami. Dodatkowo, wprowadzenie graficznego motywu koła na opakowania produktów oraz materiały marketingowe ma nawiązywać do konstrukcji elementów armatury, jednocześnie odzwierciedlając wartości marki.
Autor: Zespół Instal-Konsorcjum
Zapraszamy także do obejrzenia filmem:
"Z węgla na gaz" - Poradnik antysmogowy SPIUG"
Chcesz uzyskać więcej informacji – zapraszamy do kontaktu z ogólnopolską siecią naszych hurtowni, adresy dostępne są pod linkiem: https://ik.pl/hurtownie.