Produkty

FERRO - informacja o inwentaryzacji

Dodano 12.12.2022

Szanowni Państwo,

pragniemy poinformować, iż w związku z planowaną inwentaryzacji magazynowej oraz wprowadzeniem nowego systemu ERP w dniach 19-31.12.2022 roku nie będą prowadzone wysyłki towarów przez FERRO S.A.

Ostatnim dniem, w którym będą realizowane wysyłki, będzie 16.12.2022 roku. Zamówienia, które będą złożone do 14.12.2022 roku, zostaną zrealizowane do 16.12.2022 roku włącznie. Pozostałe zamówienia zostaną zrealizowane w styczniu, po wdrożeniu systemu ERP. 
  

Poniżej informacja o pracy naszej firmy w grudniu 2022 i styczniu 2023:

             

Data

Status

14 grudnia 10.00

Ostatni dzień/godzina przyjmowania zamówień do wysyłki 16.12

16 grudnia

Ostatni dzień wysyłek z magazynu FERRO

19-23 grudnia

INWENTARYZACJA
brak możliwości realizacji wysyłek

24-26 grudnia

Przerwa świąteczna

27-30 grudnia

ZMIANA SYSTEMU ERP
brak możliwości realizacji wysyłek

31 grudnia - 01 stycznia

Przerwa świąteczna

02-05 stycznia

Pracujemy i rozpoczynamy wysyłki

06-08  stycznia

Przerwa świąteczna

od 09 stycznia

Kontynuacja realizacji wysyłek

 

Autor: Kamil Andruszków

 

Zapraszamy również do zapoznania się z filmem :
"Automatyzacja systemu Smart za pomocą intuicyjnej aplikacji Auraton Smart"