Produkty

XYLEM - Nowe rozwiązania e-mail2case - NEWS

Dodano 18.10.2024

W celu usprawnienia obsługi realizacji zamówień XYLEM wprowadza nowe rozwiązanie e-mail2case, które zaczęło funkcjonować od 14 października.

Dzięki temu, e-maile wysyłane na trzy dedykowane skrzynki pocztowe będą automatycznie przetwarzane jako zgłoszenia w systemie SalesForce:

  • zamowienia@xylem.com
  • xylem.techniczny@xylem.com
  • serwis@xylem.com

Po wysłaniu wiadomości otrzymasz automatyczną odpowiedź z unikatowym numerem sprawy, który powinieneś zachować, gdyż będzie potrzebny w dalszej korespondencji.

Warto umieścić kluczowe słowa w temacie e-maila, co ułatwi identyfikację sprawy, np.

PROBLEM Co wpisać w temacie e-maila
ZMIANA W ZAMÓWIENIU zmiana zamówienia, zmiana realizacji
ZAMÓWIENIE nowe zamówienie
PROŚBA O KOREKTĘ korekta faktury, zwrot faktury, korekta, uzgodnienia do korekty, bonus roczny
ZWROT TOWARU zwrot zamówienia, zwrot towaru, zwrot pompy, odmowa przyjęcia zamówienia

Utrzymanie ciągłości komunikacji jest kluczowe, ponieważ umożliwi to automatyczne skierowanie sprawy do odpowiedniej osoby i zapobiegnie powielaniu zamówień oraz zapytań.