XYLEM - Nowe rozwiązania e-mail2case - NEWS
Dodano 18.10.2024
W celu usprawnienia obsługi realizacji zamówień XYLEM wprowadza nowe rozwiązanie e-mail2case, które zaczęło funkcjonować od 14 października.
Dzięki temu, e-maile wysyłane na trzy dedykowane skrzynki pocztowe będą automatycznie przetwarzane jako zgłoszenia w systemie SalesForce:
- zamowienia@xylem.com
- xylem.techniczny@xylem.com
- serwis@xylem.com
Po wysłaniu wiadomości otrzymasz automatyczną odpowiedź z unikatowym numerem sprawy, który powinieneś zachować, gdyż będzie potrzebny w dalszej korespondencji.
Warto umieścić kluczowe słowa w temacie e-maila, co ułatwi identyfikację sprawy, np.
PROBLEM | Co wpisać w temacie e-maila |
ZMIANA W ZAMÓWIENIU | zmiana zamówienia, zmiana realizacji |
ZAMÓWIENIE | nowe zamówienie |
PROŚBA O KOREKTĘ | korekta faktury, zwrot faktury, korekta, uzgodnienia do korekty, bonus roczny |
ZWROT TOWARU | zwrot zamówienia, zwrot towaru, zwrot pompy, odmowa przyjęcia zamówienia |
Utrzymanie ciągłości komunikacji jest kluczowe, ponieważ umożliwi to automatyczne skierowanie sprawy do odpowiedniej osoby i zapobiegnie powielaniu zamówień oraz zapytań.
Autor: Zespół Instal-Konsrocjum
Zapraszamy do obejrzenia webinarium:
"Poznaj zalety nowego Programu PIK"
Chcesz uzyskać więcej informacji – zapraszamy do kontaktu z ogólnopolską siecią naszych hurtowni, adresy dostępne są pod linkiem: https://ik.pl/hurtownie.