O nas
Zobacz produkty
Menedżer ds. Zakupów i rozwoju marki Concept
Miejsce pracy: Wrocław
Do Twoich zadań należeć będzie:
- poszukiwanie nowych dostawców, nawiązywanie z nimi kontaktów oraz współpraca
- analiza i optymalizacja oferty handlowej pod kątem potrzeb klienta firmy (hurtownie)
- negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
- monitorowanie i dbałość o realizację celów zakupowych
- obsługa zamówień
- planowanie, organizacja i prowadzenie działań promocyjnych przy współpracy z dostawcami
- reagowanie na potrzeby klientów firmy (hurtownie)
- przygotowywanie umów i aneksów umów
- nadzór nad poprawnością zapisów w umowach i rozliczeń
- komunikacja z hurtowniami w zakresie prowadzonych działań
- współpraca z innymi działami w firmie (m.in logistyka, marketing)
- komunikacja i współpraca z kontrahentami zagranicznymi
- sporządzanie raportów i analiz
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia na podobnym stanowisku minimum 3 lata
- dobrej znajomości branży techniki grzewczej i instalacyjnej (mile widziana znajomość branży sanitarnej)
- wykształcenia wyższego – technicznego
- biegłej znajomości obsługi komputera, w szczególności aplikacji MS Excel
-
znajomości języka angielskiego (minimum poziom średniozaawansowany)
- umiejętności analitycznych
- umiejętności prowadzenia negocjacji
- silnej orientacji na cel
- umiejętności organizacji pracy własnej
- sumienności i dokładności w realizacji zadań
Oferujemy:
umowę o pracę
stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
miłą atmosferę pracy w tym wyjazdy integracyjne oraz spotkania okolicznościowe
możliwość skorzystania (dofinansowanie) z: ubezpieczenia grupowego, pakietu medycznego, kart multisport
szkolenia
dofinansowanie do urlopu
niezbędne narzędzia do pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres rekrutacja@ik.pl