Produkty

Menedżer ds. Zakupów i rozwoju marki Concept

 

 

 

 

Miejsce pracy: Wrocław

   Do Twoich zadań należeć będzie:


  1.  poszukiwanie nowych dostawców, nawiązywanie z nimi kontaktów oraz współpraca
  2. analiza i optymalizacja oferty handlowej pod kątem potrzeb klienta firmy (hurtownie)
  3. negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
  4. monitorowanie i dbałość o realizację celów zakupowych
  5. obsługa zamówień
  6. planowanie, organizacja i prowadzenie działań promocyjnych przy współpracy z dostawcami
  7. reagowanie na potrzeby klientów firmy (hurtownie)
  8. przygotowywanie umów i aneksów umów
  9. nadzór nad poprawnością zapisów w umowach i rozliczeń
  10. komunikacja z hurtowniami w zakresie prowadzonych działań
  11. współpraca z innymi działami w firmie (m.in logistyka, marketing)
  12. komunikacja i współpraca z kontrahentami zagranicznymi
  13. sporządzanie raportów i analiz

    Od kandydatów oczekujemy:

  1. doświadczenia na podobnym stanowisku minimum 3 lata
  2. dobrej znajomości branży techniki grzewczej i instalacyjnej (mile widziana znajomość branży sanitarnej)
  3. wykształcenia wyższego – technicznego
  4. biegłej znajomości obsługi komputera, w szczególności aplikacji MS Excel
  5.  znajomości języka angielskiego (minimum poziom średniozaawansowany)

  6. umiejętności analitycznych
  7. umiejętności prowadzenia negocjacji
  8. silnej orientacji na cel
  9. umiejętności organizacji pracy własnej
  10. sumienności i dokładności w realizacji zadań

   Oferujemy:

  umowę o pracę

  stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej

  miłą atmosferę pracy w tym wyjazdy integracyjne oraz spotkania okolicznościowe

  możliwość skorzystania (dofinansowanie) z: ubezpieczenia grupowego, pakietu medycznego, kart multisport

 szkolenia

 dofinansowanie do urlopu

 

 

 

  niezbędne narzędzia do pracy 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres rekrutacja@ik.pl